onsdag 19. august 2009

Presentasjonen

Hei hei!

Jeg heter Jon Henrik og skal være bloggeren på denne siden ;) Jeg er elev ved Nøtterøy videregåendeskole og går i Inventklassen. På fritiden min spiller jeg håndball på Nøtterøy både junior og senior. I tillegg liker jeg å trene på egenhånd på Centrum Trim & Helse. Når jeg ikke er på skolen eller på treningen er jeg som oftest sammen med kjæresten min Enya-Maria.

Helgene er dedikert til 1-3 håndball kamper i perioden august til mars. Om kveldene og utenom håndballen liker jeg å være med venner. Jeg har ingen jobb, og har heller aldri hatt en. Mine favorittfag er norsk, gym og matematikk, i den rekkefølgen ;)

Nå har det jo nettopp vært sommer og i den forbindelse kan jeg jo fortelle om hva jeg har brukt sommeren til. Jeg har vært mye på reisefot og vært innom Sverige (Lysekil) på treningsleir, Kristiansand med kjæresten min, Kreta (Rethymno) på guttetur, Tvedestrand på hyttetur med venner og Danmark (Sæby) på treningsleir. Jeg var maks uheldig i sommer og alle reiser har tangert Enya-Maria sine. Så i sommer har vi kun sett hverandre 3 uker omtrent. Familien fikk også en ny båt jeg kunne benytte, og det bidro til at jeg kunne dra mye utpå denne sommeren. En 18fot Arimar RIB med 90hk.

Neste oppdatering kommer når Bjørnar ber om det! :)

1 kommentar:

  1. Hei!
    Fin blogg og lang og informativ velkomsttekst! Du kan bruke bloggen selv om jeg ikke har bedt deg om det...

    Du skriver fint, og det virker som om du har hatt en travel sommer. Godt å begynne på skolen etter så mye "feriering":)

    Bjørnar

    SvarSlett